Sweet (Home) USA!

Shit, har ar det grymt kul!! Det ar verkligen som pa film har, helt galet underbart! Vet inte riktigt vad jag ska skriva, sa ni ska fa ett par bilder sa lange!! Har ar dom tre jag spenderat mest tid med hittils...

Alex is the blond one, and the girls is Michelle, the smiling guy is T-A!

image183image184

USA USA USA USA USA!!!

Jag har det verkligen hur bra som helst har, allting ar sa typiskt amerikanskt. Har inte forstatt att jag ska vara utan er ett ar, men jag har det bra - sa oroa er inte!

Ah ah ah ah ah ah (med prickar pa varje a!) vad jag har det underbart, jag alskar vadret och jag alskar USA!

Skriver mer nar jag har tid, hor av er pa facebook sa jag vet att ni mar bra!

<3


Hej då Sverige! Hej Världen!

Okej, huh - samlat mig.

Jag åker snart, väldigt väldigt snart. Nu är det bara en fråga om timmar. Jag är nervös, men samtidigt så förväntansfull och glad, så det inte går att beskriva.

Ikväll har jag sagt hej då till alla, det var jättejättejättejobbigt. Men jag har fått stora lyckoönskningar och allt, så det känns tryggt.

Det var nu jag trodde jag skulle skriva det där långa hej då inlägget, men det blir inte så. För det finns inga ord.

Fast jag nu sagt hej då till alla mina vänner, så är jag nog ändå lyckligast i världen!






Älskade, Älskade ni. Jag kommer sakna ihjäl mig efter er!!



C - Tusen tack, dina ord värmde så mycket. Så innerligt!





Typ så här glad är jag just nu!

image182

Where have all the weeks gone?

... long long long gone!


Nu jävlar. Jag mår dåligt, jag har gråtit ögonen ur mig, kastat saker i panik, varit ledsen och glad på samma gång. På söndag gäller det. U S A. Jag flyttar snart, om mindre än 36 timmar, jag är rädd - jätterädd. Jag panik - P A N I K.

Har jag packat? Nej.
Har jag hunnit säga Hej då till alla? Nej.
Är jag förberedd till tusen? Nej.

Nej nej nej nej nej nej. Det här går inte!

Jag skulle gå till badrummet, då gick förbi köket, där stod en burk sill och Kalles kaviar - jag började gråta. Vad händer må tro? Jag vet inte. Jag tror jag håller på bli galen! På riktigt. Jag borde packa, men jag orkar inte. Jag bara ser hur allt väller ut över sängen. Jag har tagit fram alldeles för mycket kläder. Jag som skulle packa flera veckor innan, yeah up mine.

Just nu är det rätt oflyt, jag är arg. Nej, ledsen är jag. För idag ska jag säga Hej då till alla, är det okej att gråta livet ur sig?




Men sju saker är bra med idag,

1. Jag har varit på massage
2. Min pappa är bäst
3. Jag har fått en ny dator & shoppat
4. Jag har ätit lunch med Carl-Johan
5. Jag & Lollo har varit på Stockholm Live
6. Jag har träffat Billy, han har peppat mig!
7. Jag åker till USA - snart!

På söndag.

PANIK. PANIK. PANIK. PANIK. PANIK. PANIK!

P A N I K !

Wired in May

En kär barndomsväntill mig (som jag nuförtiden träffar alldeles för sällan!) är med i ett grymt band. De heter Wired in May och har lagt upp en del låtar på sin MySpace. Kolla in det, ladda ner låtarna och kom ihåg vart ni hörde talas om dom först!
 
www.myspace.com/Wiredinmay


image181

All lycka i världen till dig älskade vän, och till hela bandet!



747 - Fortfarande Elit forever, right?

Tusen, tusen, tusen tack.


Tusen, tusen tack Louise. Festivalsommar att minnas.

image178

HEJ DÅ!

Imorgon åker vi till Arvikafestivalen för att jobba. Så ser ni två galna stockholmare, så säg hej för sjutton! Vi är snällare än ni tror om Stockholmare!


245853-174image176


Om vi överlever leran & regnet, så är vi hemma på söndag igen!

For those who love fashion, we salute you!


Igår hamnade jag väldigt impulsartat på fest, då hade jag på mig det här! Vad tycks?

image173








Mina kompisar är så snygga, här har ni två exempel. Lijnus till vänster & Frank till höger! Lägg märke till skorna, Lijnus härligt slitna converse & Frankes snygga sneakers.







Shoppat lite idag, se där!





Ett par sneakers från Gant.



Ett par festivalskor!



Ett par orangea solisar. (Bilderna gör dom inte rättvisa!)



Festival ; Ett par prickiga shorts och ett rocklinne från H&M.


Bounce summercamp!


Tusen tack tjejer!

image158

Telefonsamtal över atlanten?

Sitter här och funderar på om jag ska ringa min familj, kan inte bestämma mig. Jag funderar på det fortfarande ... några förslag? Ja eller nej? Klockan är ju i så fall lagom mycket i USA nu!

Om ångest, panik, tårar & lycka i sin renaste form.

19 dagar.

Var ska jag börja? Ska jag börja med det som kommer, eller med dom som varit? Jag vet inte...

Lite ångest börjar jag få, lite bara. Om 19 dagar står jag där på arlanda, med mina väskor (det vill säga de väskor jag packar ner mitt liv i) och är förhoppningsvis beredd på att åka. Det framkallar faktiskt lite ångest, tro det eller ej. Det har gått så snabbt nu, nedräkningen från över 150 dagar är nu nere på 19. Nitton dagar, är ingenting. Så det är lite panik också, att 19 dagar kommer rusa iväg. Det känns i och för sig både bra och dåligt.
               Jag har mailat mycket med min värdmamma och min värdsyster, de verkar alldeles underbara. Så jag är så glad så. Verkligen. Så egentligen oroar jag mig inte, det ska bli alldeles underbart att träffa dom!

Så var det tårarna. Mitt första Hej då. Jag har redan nu tvingats säga Hej då till en av mina bästa vänner. Imorse åkte hon till Italien, för att vara där en månad med sin pojkvän. Det kändes typ som vanligt först, vi skämtade lite om "jaha, nu har vi bara två timmar kvar tillsammans då", sen blev det allvar. Vi satt där - Jag, Tina & Michaela. Timmarna gick, kaffet kallnade och snart var det dags att säga hej då. På väg till busshållplatsen började vi sjunga 'time to say goodbye'. Vi kramades länge, jag & michaela, väldigt länge. Sen så kom tårarna, de bara föll. Men det värsta var ändå på vägen hem, jag tog en omväg för att få gråta ut. Jag kunde bara inte stoppa tårarna, det gjorde så ont. Älskade vän, utan dig ett år. Jag vet inte hur det ska gå. Tänk att tvingas säga hej då till någon man har träffat hur ofta som helst i över tio år, det går inte att beskriva känslan. Det gjorde så ont, så jag knappt kunde andas. I guess this is how a goodbye feels.



Men så till lyckan i sin renaste form,

jag har haft den absolut bästa sommaren EVER. And the best is yet to come! Det kommer i ett eget inlägg, snart. Men just nu är jag nog utom ord. För oj, oj oj oj vilken helg.. och vilken sommar!

RSS 2.0