Athletic Banquet

Har precis kommit hem från vår "Athletic Banquet" som vi hade i skolan. Där hyllades alla vi idrottsmän och kvinnor. Det sas fina ord om mig i "Varsity Cheerleading talet", ögonen fylldes med glädjetårar men fick svälja gråten i halsen och fortsätta le. Sedan fick jag, med resten av min underbara squad, gå upp på scenen och motta medaljer.

Det delades ut många priser, de allra flesta gick till "rätt personer" - medan andra kanske skulle diskuteras. Men det ska inte diskuteras, det blev som det blev. Vi är alla idrottsmän/kvinnor och vi har alla kämpat bra. Jag tycker att alla som mottog ett pris var det värt. Så det så. Alla mina "fellow" idrottsvänner är underbara människor. Stort grattis till alla!

Idag var jag och förnyade mitt körkort, det gick fint! Orkar inte förklara varför jag behövde göra det, haha. Så slipper ni sötbollar fråga! ;)  Till den som frågade om körkort, själva "road testet" och körkortet kostar 12 dollar och 50 cent.

Idag har vi varit på stan, har jag försökt fotografera lite åt er. Men det är så himla svårt liksom. Känns konstigt.. det är typ som om ni skulle gå fotta första bästa Ica eller något. haha. Men jag jobbar på det. Imorgon ska jag försöka fånga Target & Taco Bell - de glömde jag idag.

Imorgon ska jag hämta upp mina gåvor till mina klasskamrater, det tar typ emot lite att hämta dom.. för nu känns det så nära. Det är så nära. På torsdag så ska vi ha var slutceremoni, så graduation på kvällen. And that's it. Fast vad fint det har varit, det har varit underbart. Så är det ju inte helt fel att det är sommarlov nu, haha. Åh kära sommarlov!

Nu ska jag försöka få ordning på allt, mycket nu ska ni veta. Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Louise

Så körkort är definitivt inte så dyrt som i sverige eller? Guud vad bra, då kanske det är något man ska satsa på när man väl kommer dit? Och vad roligt att du har fotat så mycket! Hoppas inte det var för jobbit. Börjar få lite dåligt samvete..

2008-05-21 @ 11:55:20
URL: http://loolou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0