Det öser solstrålar här idag!

Igår regnade det, idag är det hur fint väder som helst. Idag har jag varit på manikyr/pedikyr, det behövs lite oftare så här under sommaren ju! Sedan har vi varit på Baseball match. Det var ALL-STAR match. Alltså de bästa spelarna från Norr och de bästa från South. Två av mina kompisar spelade, så var självklart där och stöttade. (Okej okej, jag var där för att spana på deras snygga kompisar.. haha. Skämt o sido ;))

Ikväll så står lite festligheter på schemat tror jag. Kanske ska ta med kameran? Nu ska jag kila. Lite mat i magen skall det bli, sedan ska jag komma på vad jag ska ha på mig. Sedan kanske man kan dra på sig lite smink kvällen till ära i alla fall. Vi hörs mina fina läsare! Förresten, är det något ni vill ha mer/mindre av?



Haha, Macon & Tripp kommer nog inte tycka om mig lika mycket efter den här bilden! Kolla posen liksom, gulle! Men så här såg mina två stjärnor ut efter matchen i alla fall...

image537


Kommentarer
Postat av: Louise

Mer bilder!

2008-05-18 @ 09:41:27
URL: http://loolou.devote.se
Postat av: My

Hur gick det i matchen då? :D

2008-05-18 @ 11:53:13
URL: http://mycreative.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0