En service senare

Så, nu är vi hemma från den där servicen i skolan. Det var trevligt, men väldigt sorgligt ändå tycker jag. Fast det är väl så det är ibland. Fast det var ändå glatt, alla är så fina! Jag kommer nog gråta ögonen ur mig under graduation. Idag så fick jag veta att jag är den enda Honour Graduate, det är jag stolt över faktiskt! Jag vet inte riktigt vad det innebär, men det klingar lite fint på något sätt. haha!

Förresten.. frågestund, vill ni ha det? Där kan ni få fråga vad ni vill. Jag svarar på allt. Jag tar tillbaka det, svarar på det mesta. Vågar ni?

Nu ska jag fixa lite i mitt rum (nej, jag gjorde aldrig det här om dagen..) sedan ska jag sova i tid. Lite tidigare än vanligt i alla fall. Hoppas eran vecka blir alldeles underbar!!

Kommentarer
Postat av: Erica

ååh. vilken organisation åker du med? Hur gjorde du för att få gå sista året och få göra graduation?
fina naglar btw!
kram!

2008-05-19 @ 08:45:05
URL: http://www.dunderhonung.blogg.se
Postat av: Louise

Överlag. Har ditt High School år varit bra? Underbart?Dåligt? super? Skulle du kunna göra om det om du fick chansen?
Har du tagit körkort i USA?, och om, vad kostade det ungefär?

2008-05-19 @ 08:59:10
URL: http://loolou.devote.se
Postat av: Louise

Jag skulle vilja se bilder på allt möjligt. Som du sa Walmart, Target, TACO BELL!!!(snälla). Ditt hus, rum, syskon, föräldrar, kompisar, insidan på huset, trädgård, skolan. Allt du kan hitta på. Skulle vara kul att se! Tycker jag i alla fall. Kram

2008-05-19 @ 09:03:12
URL: http://loolou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0