Låååååång dag!!

Det har varit en hur lång dag som helst! Helt otroligt! Har precis (ungefär i alla fall) fixat klart inför imorgon. Klistrat fast de sista bilderna på kollaget, hängt upp mina graduation kläder, filat lite på mitt tal och så vidare. Jag är nervös.

Det är väldigt, väldigt, väldigt blandade känslor angående imorgon. En del av mig är så otroligt glad att det är sommarlov, den andra delen vill fortsätta gå i skolan hela sommaren. Med mina underbara klasskamrater och vänner. Idag hämtade jag som sagt upp studentpresenterna, ni ska få höra mer om dom senare förresten, då kändes det verkligen på riktigt. Imorgon gäller det!

Jag måste upp tidigt, för att vi börjar dagen med Awards program, vet inte riktigt vad det är för Awards - men det lär jag märka imorgon. Sedan ska vi på "Graduation lunch" hemma hos familjen Easterlin. Det skall avnjutas god mat och lapas sol vid poolen. Så trött som jag är nu så kommer jag nog somna mitt i maten, haha. Under dagen lär det bli en massa stress inför kvällen, det är då det gäller - the big graduation ceremony. Huh, nu fick jag fjärilar i magen och tårar i ögonen på samma gång. Det känns lustigt!

Nu måste jag fixa det allra sista och sedan sova, "stormvideon" får jag lägga upp en annan dag. Kram på alla fina!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nar aker du hem fram usa? :)

2008-05-22 @ 17:24:25
Postat av: Majja

Lite nyfiken bara, ditt namn är ju Amerikanskt, eller inte svenskt iallafall ;)
Har du föräldrar eller så från USA?
Take care

2008-05-22 @ 19:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0