Lite mer svar på era kommentarer...


Amanda om OHIO

vart i ohio var du? :D
jag har nämligen hamnat där!! :D

Jag var i Martins Ferry, väldigt nära Pittsburgh, PA & West Virginia. Åh vad roligt!! Du får höra av dig när du vet mer!!


emma  om BUBBLEGUM

vilken härlig färg.

Tack! Den känns himla somrig på något sätt!


Louise om En service senare

Jag skulle vilja se bilder på allt möjligt. Som du sa Walmart, Target, TACO BELL!!!(snälla). Ditt hus, rum, syskon, föräldrar, kompisar, insidan på huset, trädgård, skolan. Allt du kan hitta på. Skulle vara kul att se! Tycker jag i alla fall. Kram

Haha, okej. Ska bli! Ska försöka åka runt lite imorgon och fotografera! Taco Bell verkar vara poppis!! haha. Absolut, ska göra mitt bästa. Hm, får springa runt som en liten paparazzi nu i veckan och fotta! haha. Ja, ska ta så mycket bilder som möjligt för att göra er glada! Jo, det klart. Ska försöka göra dig glad Louise!


Louise om En service senare

Överlag. Har ditt High School år varit bra? Underbart?Dåligt? super? Skulle du kunna göra om det om du fick chansen?
Har du tagit körkort i USA?, och om, vad kostade det ungefär?

Oj, det ska komma ett helt inlägg om det så småningom. Ska svara på allt då! Men kan svara lite fort nu, det har varit alldeles alldeles underbart!! Jag skulle absolut göra om det, om och om och om och om igen. Så många gånger jag bara fick!

Yes, det har jag. Först måste man ta ett "permission to drive" test, det kostar 2 dollar. Klarar man testet måste man betala för själva kortet, det kostar 2 dollar & 50 cent. Vad själva körkortet kostar skall jag ta reda på imorgon!



Erica om En service senare

ååh. vilken organisation åker du med? Hur gjorde du för att få gå sista året och få göra graduation?
fina naglar btw!
kram!

Jag åker med EF. Rekommenderar dom väldigt starkt! Allt har fungerat jättebra! Jag ska helt enkelt gå sista året i Sverige nästa år också. Men jag fick vara "Honory Graduate" i år av okända anledningar. Ska faktiskt fråga i veckan, har ingen aning om hur det gick till. haha. Tack snälla! Jag bara älskar färgen! Stor kram till dig Erica! Förresten, funderar du på att åka iväg själv?


Matthias Rienzburg om BUBBLEGUM

god morgon ;)

God Morgon älskling! <3


My om

SOL!

Wie! Vad roligt :D Jag älskar när du svarar på kommentarerna så här förresten! Då får man läsa allas frågor och svar :D

Haha, yay!! Vad bra! Jag tänkte att det vore kul att se, för det är inte alltid (typ aldrig) man läser kommentarerna på inläggen. Så vill jag svara på alla kommentarer. Så har jag av okänd anledning missat er, snälla säg till! Vill svara till alla! Jo, precis. Det är lite roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0