SOL!


Åh jag måste bara säga med att jag älskar solen! Idag la mig jag ute på gräsmattan, de blåste lite lätt men direkt när det avtog så kände jag hur solstrålarna nästan brände mot min hud. Det var så härligt, så sommar!

För det andra, vad trevligt jag hade igår. Jag tycker verkligen om mina vänner! Jag hade kameran med mig, men jag råkade lämna den i bilen.. lyckat värre! Lite bilder har jag dock, så någon kan jag bjuda på. Med lite, så menar jag typ tre. haha. Men det gör inget, för alla minnen finns i hjärtat.

Idag så sov jag rätt länge, sedan åt jag lite frukost och la mig som sagt i solen. Det var alldeles undebart. Sen brände det lite mycket och jag fick lov att gå in. Väl inne så har jag bara tagit det lugnt, löst lite sudoku, vilat lite, kollar lite på tv, ni vet - söndagsmys.

Ikväll har Baccalauraute (jag vet, säkert helt felstavat!) i skolan. Så ska laga lite lunch nu och sedan göra mig i ordning hade jag tänkt. Ska ha min nya svarta klänning, och så självklart cap and gowns. Jag Vi kanske till och med måste ha utsläppt? haha. På tal om det så måste jag ringa någon och fråga!

Nu ska det grillas, lagas sallad och fixas lunch. Grillat måste typ vara det godaste jag vet. Mums. Grillade grönsaker, mmmm vad gott. Nu blev jag helt plötsligt vrålhungrig!! haha. Vi hörs lite senare älskade läsare!


Lina om
BULLDOG MEMORIES - THE YEARBOOK

Ooj vad fint ! Får alla skolor/årkurser såna här? :)


Tack! Den är riktigt härlig faktiskt. Ja, alla årskurser får köpa en yearbook. Men det är "mycket fokus" på the seniors i själva boken, eftersom det är deras sista år. Jag vet inte hur det är med alla skolor, men jag tror de allra flesta skolorna har yearbooks faktiskt!

Amanda om BULLDOG MEMORIES - THE YEARBOOK

Bästa inlägget hittills! Håller med My, äääntligen får jag se en äkta. Haha.


Haha, jag är glad att du gillade det här inlägget Amanda! Kanske får börja skriva mindre för att bloggen ska bli bättre ;) haha. Nej då. Men vad bra att du gillar den! Ja, äntligen! Har du tur kanske du får se den live också ;)


My om Det öser solstrålar här idag!

Hur gick det i matchen då? :D

Oh juste, det glömde jag berätta! haha. All-star laget mina kompisar är med i vann! Woho! Så duktiga var dom!


emma om BULLDOG MEMORIES - THE YEARBOOK

vad roligt med en yearbook :) Vad fint din pappa skrivit och gulligt att dina vänner hade gett dig en hel sida.

Du kan strunta i att köpa bikini och sen ska jag självklart hjälpa dig med en design :)


Jag vet, den är jättefin! Ja, jag håller med. Jag blev såååå glad. Finns inga ord! Okej vännen, säg till om du ångrar dig om bikinin! Tack snälla!


Louise om Det öser solstrålar här idag!

Mer bilder!

Haha, mer bilder ska det bli Louise! haha. Får börja ha med mig kameran vart jag än går. Men vad vill ni se bilder på, typ Walmart? Snabbmatskedjor? Roliga reklamer? Berätta!


Sara om BULLDOG MEMORIES - THE YEARBOOK

Åh, va gulligt att ge dig en hel sida :)

Ja, visst var det? Jag blev så himlans glad att det inte fanns ord!


Sara om Det regnar här ikväll..

Ljudet av ett spöregn är underbart :)

Jag vet, speciellt när man har fönster eller något öppet. Så man hör det, åh. Eller bara ser det. Det finaste är nog ändå när jag sitter i lil-stugan på landet, den ligger precis vid vattnet. Så kan han se hur bryggan blir helt prickig av regndroppar, sedan hur det bara öser ner i vattnet, så att vattenytan inte är blank längre!


My om BULLDOG MEMORIES - THE YEARBOOK

ÄNTLIGEN får jag se en riktig yearbook. Så himla rolig den verkar. Helt otroligt vilket självförtroendeboost man skulle få av att läsa allt fint alla verkar skriva om varann (Fast de kanske bara skriver så fint till dig iochförsig ;D) Hursomhelst tänker jag ta upp det här i skolan och nu ska jag verkligen argumentera för att vi också ska ha en yearbook! :D Förresten.. får man en sådan varje år eller bara som senior? :)

Haha, ja du My - den som väntar på något gott.. ;) Den är jätterolig, det är så mycket fina minnen i den. Jag blir alldels glad varje gång jag tänker på den! Jag vet!! haha. Jag ba "wow, är jag så här fantastisk?" haha, nej inte riktigt. Men riktigt glad blir man i alla fall! Det tycker jag du ska göra!!! Utan tvekan!! Argumentera, och jag hjälper gärna till! haha. Alla i varje årskurs får köpa en, men det är mycket på fokus på the seniors i själva boken soms sagt. Fina fina yearbook, nu blev jag alldels glad igen! haha


Angelicas Closet om Det regnar här ikväll..

Det regnar här också!


Vad mysigt, bara det inte regnar för mycket! :D


Kommentarer
Postat av: My

Wie! Vad roligt :D Jag älskar när du svarar på kommentarerna så här förresten! Då får man läsa allas frågor och svar :D

2008-05-19 @ 00:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0