Svar på era underbara kommentarer!

Louise om Athletic Banquet

Så körkort är definitivt inte så dyrt som i sverige eller? Guud vad bra, då kanske det är något man ska satsa på när man väl kommer dit? Och vad roligt att du har fotat så mycket! Hoppas inte det var för jobbit. Börjar få lite dåligt samvete..

Nej, det är mycket billigare här! Och lättare! haha. Bland annat så får man ju köra på automatväxel, vilket är väldigt mycket enklare (tror jag!) än med växlar och grejer. Ja, det tycker jag absolut! MEN en väldigt viktig sak är att se med din försäkring så att den täcker, likaså med bilen du skall köra. Yes!! Äntligen mera bilder, och ska fotta mer idag!! Nej nej nej nej nej nej!! Absolut inte! Dåligt samvete ska du inte ha för fem öre, jag lovar! :)


Louise om Typ hundra år senare.. BILDER!

Guud vad kul med så mycket bilder! Tack ska du ha! Det var kul att se!

Ja visst! Tack! Tack själv Louise, är glad att det var kul och se! Mer kommer förhoppningsvis idag!


Sara om Typ hundra år senare.. BILDER!

Ser riktigt härligt ut :)

Tack! Ja, önskar ni kunde vara här. Alla läsare på en gång och se allt det fina.


Elina om Typ hundra år senare.. BILDER!

Verkligen jättefint. Mys :)

Tack snälla! Ja det är himla mys. Speciellt på kvällarna tycker jag!


Erica om Lite tårar

hej igen
Det känns så skönt att du skrev det här inlägget, för är det något jag har ångest över med min resa är all hemlängtan..!! Hur har det funkat för dig? Har du haft mycket hemlängtan?
Ja, jag ska åka med explorica och åker i augusti till Illinois :)
Kram!!

Hej Hej Erik! Ja, det ska faktiskt komma lite mer inlägg om sånt där. Är det okej att jag svarar på alla dina frågor i det? Vad roligt att du åker till Ilinios, kan du lova att höra av dig när du är där? Stor Kram!



erica om Typ hundra år senare.. BILDER!

naaaaw. söta hästar!!! Rider du?

Tack! Det är världens mysigaste. Nej, inte längre.Efter en svår olycka.. Jag åkte för ca 13-14 månader sen på en rejäl hjärnskakning där jag var nära på att bryta nacken, de trodde också jag hade hjärnblödning där ett tag. Så jag lyssnade faktiskt på läkarna, och har inte ridit sen dess. Inte än i alla fall. Så jag vet inte, egentligen borde ju svaret vara Ja - men just nu är det Nej. haha. Men hästarna ligger fortfarande lika varmt om hjärtat!


Angelicas Closet om Bilder!

Kul!

Tack! Mer kommer också :)


Kommentarer
Postat av: My

Oj, nu har jag varit dålig på att kommentera ser jag ;)

2008-05-21 @ 16:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0