Woop Woop!

Haha, ni ska bara veta hur mycket det är på G just nu. Flänger åt alla håll och kanter hela tiden, har knappt tid att sova. Därför blir det lite dåligt med update på bloggfronten! Men det kommer det kommer.. Jag tänkte på en sak! Ni får säga vad ni tycker om det. Jag vet ju inte alltid vad jag ska skriva liksom, så vad sägs om jag skulle typ "presentera" en kompis lite då och då. Med lite bilder och roliga minnen vi har tillsammans? Eller ni kanske struntar fullständigt i vilka jag rullar tummarna med om dagarna?

Nu ska vi ut och käka tror jag, om inte det så ska jag i alla fall äta något. Puss på er!




fd täbybo om Oj oj...:

gick du i viggbyskolan förut?


Hej Fd Täbybo! Nej, i Viggbyskolan har jag aldrig gått. Har du? J Däremot så har jag bott i Täby för ett tag sen.. om det nu är till någon hjälp! haha


Anonym om TORNADO WARNINGS!:
ja lägg upp de!!


Ja, jag ska lägga upp det så fort jag får upp det på youtube!



emma
om Oj oj...:

Det låter som du har haft det jätte trevligt. Glass insidenten lät rolig. Du maila mig så ska jag maila din header :)

Kram Emma


Ja Emma, det har jag verkligen! Haha. Ja det var roligt, typiskt mig också! Absolut, det ska jag göra! Stor Kram vännen!



Louise om Oj oj...:

Åh, Dr pepper, fuu vad gott, jag känner att jag behöver det nu:D När jag åkte med båten i USA lärde jag mig att wake-boarda. Har du gjort det nån gång? Det är så skoj, riktigt roligt. Att åka snowboard bakom båten och flyga över vågorna! OMG vad kul! Den ringgrejen...kan det möjligtvis vara en doughnut? Man sitter i doughnuten och flyger över vågorna bakom båten? Det är megakuuul!


Själv så tycker jag inte att Dr Pepper är det godaste, kanske för att jag inte riktigt gillar läsk? Förstår att du behöver det, det är lite speciellt så där. Nej, faktiskt inte, men det verkar väldigt roligt. Vi tänkte köra det i måndags, men det var mycket roligare att åka med den där ringen! (Så roligt att jag nu har blåmärken över hela benen, haha) Haha, jaa kan bara tänka mig! Får prova det så fort jag får möjligheten!! Ja, det låter som något sådant. Här kallar vi det "tube", kanske är samma sak? Det är liksom inte ett hål i mitten, så det kanske är mer som en munk då eller något? Haha. Men precis, det är så man gör. Så gäller det ju bara att hålla sig kvar också... haha!



My om Oj oj...:

Hahahahahaha! Vad roligt det där längst ner ;)


My, jag vet. Du skulle vart här, det var hur kul som helst! Hahahha nu sitter jag och skrattar för mig själv igen! (Jag vet, jag är fullständigt normal!)



Matthias Rienzburg om Oj oj...:

Nej det behöver du, det är fullt normalt. Jag läser ditt monsterinlägg senare! PYYYSS


Baby jag vet, jag är inte orolig.. lite bara kanske. Ja det kan du ju göra, jag läser dina monsterinlägg varje dag!! PUSS


Kommentarer
Postat av: Becca

Tycker du ska köra på din idé och "presentera" en kompis då och då :) Hoppas allt är bra!

2008-05-29 @ 10:14:48
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: My

Jag tycker att du skriver så bra att det nog skulle bli intressant för oss vad du än skriver om ;)

2008-05-29 @ 10:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0